Szkolenie porusza tematykę Społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility – CSR) inaczej mówiąc dotyczy strategii zarządzania, zgodnie z którą firmy w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, aspekty środowiskowe, czy relacje z różnymi grupami interesariuszy, w szczególności z pracownikami.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wytycznymi dotyczącymi podstawowych zasad społecznej odpowiedzialności zawartych w normie ISO 26000. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętności w zakresie planowania i realizacji działań z uwzględnieniem społecznej odpowiedzialności oraz angażowania interesariuszy, a także sposobów integrowania zachowań odpowiedzialnych społecznie w codzienne działaniami firmy. Szkolenie ma zastosowanie w organizacjach sektora prywatnego, publicznego i non profit niezależnie od wielkości i lokalizacji.
Tematyka szkolenia:
Metoda szkoleniowa:
Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładów, w trakcie których zaprezentowane zostaną studia przypadków z bogatego doświadczenia trenera. Dodatkowo, w ramach szkolenia przewidziane są ćwiczenia, które pozwolą uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności.
Korzyści dla uczestnika oraz organizacji:
Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla: