W jaki sposób promować sukces, jakim jest zdobycie certyfikatu ISO

W jaki sposób promować sukces, którym jest zdobycie certyfikatu ISO?

Jedną z korzyści wynikających z uzyskania certyfikatu to sposób na wyróżnienie Twojej firmy na tle konkurencji.

 

W ISOQAR rozumiemy, że zdobycie i utrzymanie certyfikatu pochłania ogromną ilość czasu i wysiłku. Chcieliśmy, więc zaoszczędzić ten czas i pomóc w działaniach promocyjnych. Z tego powodu przygotowaliśmy przydatny przewodnik, który pomoże Ci napisać informację prasową, dzięki której będziesz mógł podzielić się ze swoimi klientami i współpracownikami swoim osiągnięciem - zdobyciem certyfikatu ISO 9001.

 

Dlaczego miałbyś napisać informację prasową?

Poświęcenie czasu na jej przygotowanie może przynieść wiele korzyści.

 

Po pierwsze, jest to doskonały sposób komunikacji z klientami. Regularne przekazywanie istotnych i interesujących wiadomości, które mogą mieć związek i wpływ na ich działalność poprzez dodatkową wartość dla ich przedsiębiorstwa, odgrywa kluczową rolę w budowaniu udanego partnerstwa.

 

Komunikat prasowy może stanowić formę marketingu, która jest niskokosztowa lub nawet bezpłatna, nie obciążając nadmiernie Twojego budżetu ani zasobów. Umieszczenie komunikatu prasowego na swojej stronie internetowej to świetny sposób, aby poinformować obecnych i potencjalnych klientów, że poważnie podchodzisz do swojego systemu zarządzania i jakości. Jest to także okazja do zwiększenia ruchu na Twojej witrynie internetowej podczas promowania wiadomości za pośrednictwem kanałów zewnętrznych, takich jak Facebook, LinkedIn czy Twitter.

 

Jeśli posiadasz interesujący artykuł związany z historią Twojej firmy i jej drogą do uzyskania certyfikacji, który jest warty opublikowania, to media branżowe mogą być zainteresowane jego publikacją. Może to okazać się skutecznym sposobem promocji Twojej ciężkiej pracy i osiągnięć.

 

Co należy uwzględnić w komunikacie prasowym?

 

Napisanie udanej informacji prasowej wymaga uwzględnienia 6 podstawowych elementów. Aby zapewnić czytelnikowi odpowiednią ilość istotnych informacji, warto rozważyć odpowiedzi na następujące pytania:

 

  • Co się dokładnie wydarzyło? Jakie osiągnięcia uzyskano? Co oznacza to dla Twojej firmy? (Na przykład, co to jest ISO 9001?)
  • Jakie są najważniejsze zaangażowane strony – Twoja firma, jednostka certyfikująca, kluczowe kierownictwo? Kim są Twoi interesariusze?
  • Dlaczego posiadanie systemu zarządzania jakością jest istotne? Jakie korzyści przynosi to Twojej firmie? Co skłoniło Cię do podjęcia tego kroku?
  • Jakie lokalizacje objęła certyfikacja? Czy obejmuje ona wszystkie oddziały Twojej firmy?
  • Kiedy dokładnie uzyskano certyfikat?
  • Czy w ostatnim okresie napotkano jakieś wyzwania lub trudności?

 

Korzystanie z powyższych wskazówek zapewni solidne podstawy dla Twojego artykułu. Jest jednak jeszcze kilka rzeczy, które warto wziąć pod uwagę przy jego pisaniu.

 

Twoja informacja prasowa potrzebuje także chwytliwego tytułu, który przyciągnie, zanim jeszcze czytelnicy zobaczą główną treść. Zrób to w odważny i wyrazisty sposób.

 

Jeśli ludzie przeglądają Twoją witrynę, kanały informacyjne w mediach społecznościowych lub nagłówki czasopism branżowych, tytuł jest tym, co początkowo przyciągnie ich uwagę. Jest mało prawdopodobne, że będą czytać dalej, jeśli tytuł będzie mało interesujący.

 

Skuteczna informacja prasowa powinna być zwięzła, umożliwiając czytelnikowi natychmiastowe zrozumienie istoty historii. Dodatkowo, warto pamiętać, że obraz potrafi przekazać więcej niż tysiąc słów, dlatego warto dołączyć ilustracje. To pozwoli ożywić komunikat i sprawi, że będzie on łatwiejszy do zrozumienia.

 

Oprócz tego, możesz zacytować właściciela firmy lub osobę zarządzającą, aby dodać głosu autorytetu i osobistego zaangażowania do Twojej informacji prasowej. Cytaty od kluczowych postaci w firmie mogą dostarczyć dodatkowego kontekstu, wyjaśnienia lub perspektywy, co może zwiększyć atrakcyjność i wiarygodność Twojego komunikatu. Cytaty te pozwalają czytelnikom lepiej zrozumieć motywacje i cele firmy oraz przekazują jej misję w bardziej ludzki i osobisty sposób.

 

Stosuj język zrozumiały dla ogółu, unikaj zbędnego żargonu branżowego. Przekazywanie informacji w prosty i klarowny sposób pomaga czytelnikom szybciej zrozumieć treść, co z kolei sprzyja utrzymaniu ich zaangażowania na dłużej.

 

To jest oczywiste, ale nie zapomnij o udostępnieniu swoich informacji w mediach społecznościowych. Poproś swoich współpracowników, dostawców i partnerów, aby również udostępnili Twoją informację prasową, co zwiększy jej zasięg i dotrze do większej liczby osób. Dzięki temu maksymalizujesz szansę na to, że więcej ludzi zobaczy Twoją wiadomość i nawiąże kontakt z Tobą jako marką.

 

Na zakończenie warto dodać podsumowanie na końcu komunikatu. Skup się na głównym powodzie jego napisania i spróbuj stworzyć stwierdzenie, które zostanie zapamiętane.

 

Warto podkreślić, że uzyskanie certyfikatu przynosi korzyści nie tylko Twojej firmie, ale również Twoim partnerom i Tobie osobiście.

Skontaktuj się z nami

„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa.  Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach kontaktowych niezbędnych do realizacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.„

>>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ISOQAR CEE sp. z o.o jako administratora danych osobowych, w celach otrzymywania informacji handlowych i marketingowych wysyłanych na podany adres e-mail na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Więcej informacji w Polityka prywatności

Polityka prywatności

Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych na potrzeby newsletter

W związku z obowiązywaniem od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, str. 1), zwanego dalej „rozporządzeniem RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa, NIP 9512091016, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego  przez Sąd Rejonowy w dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000178492, 

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: iod@isoqar.pl

  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach wysyłki i otrzymywania newslettera.

  4. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia przez Panią/Pana zgody. 

  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające) oraz podmioty publiczne na podstawie odrębnych przepisów prawa. 

  7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 

  8. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  9. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). 

  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wysyłki newslettera.

  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

  12. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego (UK).

Klauzula informacyjna zapytanie ofertowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa, NIP 9512091016, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego  przez Sąd Rejonowy w dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000178492, 

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną:  iod@isoqar.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

•             odpowiedzi na zapytanie ofertowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO

więcej informacji pod linkiem

•             kontaktu w celu przekazania informacji marketingowych i handlowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO

•             w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wspólnicy i pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia współpracy lub do czasu cofnięcia przez Pani/Pana zgody.

7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.

8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu realizacji przedmiotu umowy/ jest konieczne w związku z przepisami szczególnymi ustawy (przetwarzanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym). W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator może zrezygnować z zawarcia umowy.

10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.