Korzyści z certyfikacji ISO 9001 - system zarządzania jakością

Korzyści z  wdrożenia i certyfikacji systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001:2015

Uznany na całym świecie standard zarządzania jakością ISO 9001 wspiera organizacje we wdrażaniu zasad, procesów i procedur mających na celu dostarczenie produktów i usług spełniających wymagania prawne oraz oczekiwania klientów.

 

Dzięki zasadom takim jak orientacja na klienta, zaangażowanie pracowników i podejmowanie decyzji opartych na dowodach, norma ta wzmacnia zaangażowanie organizacji w zapewnianie wysokiej jakość i etyki. Ponadto, ISO 9001, wspiera organizacje w budowaniu efektywnego systemu ciągłego doskonalenia.

 

Norma zachęca organizacje i ich pracowników do ciągłej oceny, analizy i wdrażania zmian w celu zapewnienia stałej satysfakcji klienta. Wymaga to otwartości na zmiany, uwzględniania kwestii, które mogą być początkowo trudne do zaakceptowania, gotowości do adaptacji i uczciwości w stosunku do siebie i innych. Wszystkie te czynniki przyczyniają się do kształtowania silnej świadomości jakości w organizacji.

 

Co to świadomość jakości i dlaczego jest tak ważna?

Świadomość jakości to zasada, która wydaje się być bardzo łatwa - chodzi po prostu o wybieranie właściwych działań, kierując się zasadami etyki i uczciwości. Organizacje, które kładą nacisk na świadomość jakości, stawiają na pierwszym miejscu dobro swoich klientów, pracowników, interesariuszy, partnerów i dostawców, jak również troszczą się o środowisko naturalne. Są to przedsiębiorstwa, które kierują się właściwymi wartościami nawet wtedy, gdy podejmowanie takich decyzji nie jest łatwe.

 

Koncentracja na kliencie

Norma ISO 9001 stawia klienta w centrum celów jakościowych organizacji. Dzięki dostosowywaniu produktów, usług i procesów do oczekiwań klientów, organizacje dostarczają wartość i satysfakcję swoim klientom.

 

Podejście skoncentrowane na klienta kształtuje zaufanie i lojalność, przekształcając klientów w długoterminowych sojuszników marki. Norma ISO 9001 zaleca ciągłe monitorowanie i ocenę satysfakcji klientów oraz podejmowanie odpowiednich działań korygujących, gdy jest to konieczne. Poprzez aktywne pozyskiwanie opinii klientów i błyskawiczną reakcję na ewentualne problemy, organizacje demonstrują swoje zobowiązanie do ciągłego doskonalenia i skuteczności w obsłudze klienta.

 

Praktyki etyczne i zgodność z przepisami

Zachęcanie i utrzymywanie świadomości jakości wiąże się również z przestrzeganiem praktyk etycznych i zgodności z przepisami. Norma ISO 9001 wymaga od organizacji ustanowienia procesów zarządzania ryzykiem i zgodności z prawem. Daje to pewność, że firmy działają w granicach standardów etycznych i obowiązujących przepisów.

 

Wdrażając procesy, które kładą nacisk na etyczne zachowania i zgodność z przepisami, organizacje chronią swoją reputację, pokazując jednocześnie swoje zaangażowanie we właściwe działania na rzecz społeczeństwa.

 

Ciągłe doskonalenie

Norma ISO 9001 wymaga zaangażowania w ciągłe doskonalenie. Zasada ta zachęca organizacje do identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz korygowania błędów w sposobie działania.

 

W ten sposób organizacje aktywnie starają się postępować właściwie, usprawniając swoje procesy i podnosząc jakość produktów i usług. Ciągłe doskonalenie to nie tylko wzrost wydajności; to także minimalizacja odpadów, zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i pozytywny wkład w świat, w którym żyjemy. Norma ISO 9001 pomaga organizacjom uwzględnić te kwestie w ich codziennych działaniach.

 

Globalna sieć

Norma ISO 9001 często otwiera drzwi do nowych możliwości biznesowych, ekspansji na nowe rynki i nawiązywania partnerskich relacji. Wzmacnia reputację przedsiębiorstwa, ponieważ interesariusze z całego świata chętniej współpracują z organizacjami, które wykazują zaangażowanie w jakość i etykę. Organizacja, która wdrożyła normę ISO 9001, buduje swoją siłę poprzez priorytetowe traktowanie klientów, pracowników, interesariuszy, partnerów, dostawców i środowisko.

 

Jeśli jesteś gotowy rozpocząć swoją drogę w kierunku certyfikacji, ISOQAR jest gotowy zaproponować Ci bezpłatną, niezobowiązującą wycenę.

 

Podsumowując, wdrożenie i uzyskanie certyfikatu ISO 9001:2015 przynosi organizacjom szereg korzyści, wspierając je w dostarczaniu wyrobów i usług, które spełniają zarówno wymagania prawne, jak i oczekiwania klientów. Certyfikacja ISO 9001 podkreśla zaangażowanie organizacji w ciągłą poprawę, kładąc nacisk na kluczowe aspekty takie jak orientacja na klienta, zaangażowanie pracowników oraz podejmowanie decyzji opartych na dowodach.

 

Dzięki certyfikacji ISO 9001, organizacje mogą nie tylko podnieść jakość swoich wyrobów i usług, ale również zwiększyć satysfakcję klientów oraz efektywność operacyjną. Proces ten zachęca do analizy, oceny i wprowadzania zmian, które mają na celu nieustanne doskonalenie oraz zapewnienie, że wszystkie działania są zgodne z najwyższymi standardami jakości.

 

ISOQAR wspiera organizacje w osiąganiu i utrzymaniu wysokiej jakości poprzez oferowanie akredytowanych usług certyfikacji. Od ponad 20 lat dostarczamy naszym Klientom pewności, że ich systemy zarządzania są ciągle doskonalone i pomagają im w osiąganiu zadeklarowanych celów.

Skontaktuj się z nami

„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa.  Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach kontaktowych niezbędnych do realizacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.„

>>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ISOQAR CEE sp. z o.o jako administratora danych osobowych, w celach otrzymywania informacji handlowych i marketingowych wysyłanych na podany adres e-mail na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Więcej informacji w Polityka prywatności

Polityka prywatności

Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych na potrzeby newsletter

W związku z obowiązywaniem od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, str. 1), zwanego dalej „rozporządzeniem RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa, NIP 9512091016, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego  przez Sąd Rejonowy w dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000178492, 

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: iod@isoqar.pl

  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach wysyłki i otrzymywania newslettera.

  4. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia przez Panią/Pana zgody. 

  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające) oraz podmioty publiczne na podstawie odrębnych przepisów prawa. 

  7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 

  8. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  9. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). 

  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wysyłki newslettera.

  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

  12. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego (UK).

Klauzula informacyjna zapytanie ofertowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa, NIP 9512091016, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego  przez Sąd Rejonowy w dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000178492, 

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną:  iod@isoqar.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

•             odpowiedzi na zapytanie ofertowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO

więcej informacji pod linkiem

•             kontaktu w celu przekazania informacji marketingowych i handlowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO

•             w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wspólnicy i pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia współpracy lub do czasu cofnięcia przez Pani/Pana zgody.

7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.

8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu realizacji przedmiotu umowy/ jest konieczne w związku z przepisami szczególnymi ustawy (przetwarzanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym). W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator może zrezygnować z zawarcia umowy.

10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.