Zmiana opłaty za wpis do bazy BRCGS

Zmiana opłaty za wpis do bazy BRCGS

Informujemy, że od 1 sierpnia 2024 roku zostanie wprowadzona zmiana w wysokości opłaty za wpis do bazy BRCGS. Jak tłumaczy właściciel standardu, zmiana ta jest niezbędna, aby pokryć rosnące koszty administracyjne, które wynikają z działalności organizacji BRCGS.

 

Chcemy podkreślić, że zmiana w opłatach dotyczy wszystkich jednostek certyfikujących system BRCGS na całym świecie.

 

Aktualna wysokość opłaty dostępna jest w Tabeli Opłat.

 

Poniżej zamieszczamy tłumaczenie listu przygotowanego przez BRCGS, w którym znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące przyczyn zmiany.

 

=====================================================

 

Szanowni Państwo,

 

Dziękujemy za Państwa nieustające wsparcie w naszym wspólnym wysiłku na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa w łańcuchu dostaw oraz ochrony konsumentów w obliczu narastających niepewności.

 

Globalne rynki wciąż zmagają się z trudnościami ekonomicznymi, które rozpoczęły się w 2020 roku wraz z pandemią Covid-19, a obecnie przejawiają się w postaci wyższych stóp procentowych oraz niestabilności geopolitycznej. Konsekwencją tego jest utrzymująca się wysoka inflacja i chociaż podjęliśmy kroki w celu złagodzenia jej skutków i zdajemy sobie sprawę, że większość firm boryka się z rosnącymi kosztami, musimy zadbać o to, abyśmy mogli nadal inwestować w nasze produkty i ofertę.

 

W minionym roku intensywnie pracowaliśmy nad ulepszeniem naszych usług BRCGS, aby dostarczyć naszym klientom jeszcze większą wartość. Przeszliśmy kompleksową modernizację BRCGS Participate i zintegrowaliśmy je z platformą LGC Assure, co zapewniło bardziej intuicyjne użytkowanie oraz dostępem do dodatkowych treści. Wzmocniliśmy nasze standardy poprzez kluczowe inicjatywy, takie jak integracja wymagań AOECS w Gluten-Free Issue 4 Rewrite, wdrożenie START! Issue 2 oraz wprowadzenie nowych wytycznych. Nasze osiągnięcia, takie jak benchmarking SSCI dla Etycznego Handlu i Odpowiedzialnego Pozyskiwania, uznanie IAF dla wszystkich akredytowanych standardów oraz uznanie FDA dla BRCGS Global Standard Food Safety Issue 9, podkreślają nasze zaangażowanie na rzecz doskonałości i zgodności z globalnymi wymaganiami.

 

Wysoka jakość oraz korzystny stosunek jakości do ceny pozostają fundamentem naszych usług, co jest możliwe dzięki naszemu programowi integralności i pakietowi usług. Jest to kluczowy element oferty BRCGS, a my, jak zawsze, z przyjemnością przekazujemy naszym klientom korzyści płynące z tego pakietu. Przypominamy, że pakiet usług obejmuje:

 

  • Użycie logo korporacyjnego BRCGS do promocji B2B
  • Ocenę ryzyka i wytyczne w zakresie Etycznego Handlu i Odpowiedzialnego Pozyskiwania
  • Nieograniczone zapisy na program BRCGS Professional
  • Nieograniczony dostęp do BRCGS Participate (dostęp do wszystkich treści technicznych BRCGS i LGC Assure)
  • Wsparcie zespołów technicznych BRCGS
  • Podstawowy dostęp do programu Food Safety Culture Excellence
  • Dostęp do BRCGS Horizon, narzędzia BI do audytów dla zakładów

 

Jesteśmy zaangażowani w dostarczanie najwyższej wartości naszym klientom także poza procesem certyfikacji, oferując szeroki pakiet usług. W ciągu roku planujemy wprowadzenie kolejnych narzędzi i usług, o czym poinformujemy Państwa z wyprzedzeniem.

 

Na koniec, chcielibyśmy poinformować Państwa o zmianach opłat BRCGS na lata 2024/2025, które będą obowiązywać od 1 sierpnia 2024 roku. Zmiana ta ma na celu pokrycie kosztów administracyjnych związanych z działaniami organizacji BRCGS. Decyzja ta jest obowiązująca dla wszystkich jednostek certyfikujących system BRCGS.

 

Jednocześnie zachęcamy do kontaktu w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zmiany opłat. Jesteśmy gotowi udzielić Państwu wszelkiej niezbędnej pomocy i wsparcia.

 

https://www.brcgs.com/

Skontaktuj się z nami

„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa.  Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach kontaktowych niezbędnych do realizacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.„

>>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ISOQAR CEE sp. z o.o jako administratora danych osobowych, w celach otrzymywania informacji handlowych i marketingowych wysyłanych na podany adres e-mail na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Więcej informacji w Polityka prywatności

Polityka prywatności

Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych na potrzeby newsletter

W związku z obowiązywaniem od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, str. 1), zwanego dalej „rozporządzeniem RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa, NIP 9512091016, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego  przez Sąd Rejonowy w dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000178492, 

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: iod@isoqar.pl

  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach wysyłki i otrzymywania newslettera.

  4. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia przez Panią/Pana zgody. 

  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające) oraz podmioty publiczne na podstawie odrębnych przepisów prawa. 

  7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 

  8. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  9. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). 

  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wysyłki newslettera.

  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

  12. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego (UK).

Klauzula informacyjna zapytanie ofertowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa, NIP 9512091016, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego  przez Sąd Rejonowy w dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000178492, 

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną:  iod@isoqar.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

•             odpowiedzi na zapytanie ofertowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO

więcej informacji pod linkiem

•             kontaktu w celu przekazania informacji marketingowych i handlowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO

•             w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wspólnicy i pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia współpracy lub do czasu cofnięcia przez Pani/Pana zgody.

7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.

8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu realizacji przedmiotu umowy/ jest konieczne w związku z przepisami szczególnymi ustawy (przetwarzanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym). W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator może zrezygnować z zawarcia umowy.

10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.