Nowe wydanie standardu IFS Broker wersja 3.2

Nowe wydanie IFS Broker 3.2 zostało opublikowane

29 lutego 2024 IFS opublikował zaktualizowaną wersję standardu IFS Broker 3.2, która stanie się obowiązkowa od 1 lipca 2024.

 

Większa przejrzystość dzięki statusowi gwiazdek IFS oraz zaktualizowanemu systemowi ocen

 

W wersji 3.2 IFS Broker wprowadzono status gwiazdek, sygnalizujący, że audyt odbył się w formie niezapowiedzianej. Aktualizacje systemu oceniania obejmują między innymi ocenę B, która teraz jest ponownie uznawana za odchylenie, wymagając korekty lub działania korygującego.

 

Niezapowiedziane audyty zwiększają wiarygodność procesu audytu. Demonstrują, że firma codziennie wdraża wymagania IFS. Wprowadzenie statusu gwiazdki IFS, ma wskazać, że audyt został przeprowadzony w formie niezapowiedzianej. Pokazuje to klientom wyjątkowe zaangażowanie w bezpieczeństwo produktów i zarządzanie jakością.

 

Symbol gwiazdy będzie widoczny w bazie danych IFS oraz na certyfikacie IFS poprzez zastosowanie specjalnego logo przeznaczonego do tego celu. Jeśli audyt był przeprowadzony w formie niezapowiedzianej, firma będzie mogła używać nowego logo z gwiazdką IFS Broker w komunikacji korporacyjnej. W przypadku powrotu do audytu zapowiedzianego, należy ponownie użyć standardowego logo IFS Broker.

 

Te zmiany przyczyniają się do większej przejrzystości, umożliwiając klientom i innym interesariuszom audytowanej firmy łatwą identyfikację sposobu przeprowadzenia audytu. Ponadto raport ukazuje, które odchylenie doprowadziło do oceny B, a plan działań określa, co musi zostać zrobione, aby skorygować to odchylenie, zwiększając tym samym przejrzystość dla wszystkich zaangażowanych stron.

 

Aktualizacja IFS Broker 3.2 ułatwi audyty łączone

 

Z uwagi na to, że wiele audytów IFS Broker jest audytami łączonymi z innymi standardami IFS, konieczne było dopasowanie wersji 3.2 do innych zaktualizowanych standardów IFS, zwłaszcza IFS Food 8 i IFS Logistics 3. Wprowadzona aktualizacja znacząco to ułatwi.

 

Certyfikacja IFS Broker cieszy się zaufaniem wiodących firm detalicznych, hurtowni i firm świadczących usługi żywnościowe.

 

Standard IFS Broker stanowi normę dla audytowania zgodności usług brokerów, przedstawicieli handlowych, handlarzy i importerów żywności, produktów gospodarstwa domowego i higieny osobistej lub materiałów opakowaniowych. Zalicza się do wiodących standardów certyfikujących jakość i bezpieczeństwo produktów w tym sektorze.

 

Wiele firm detalicznych, hurtowni i firm świadczących usługi żywnościowe ufa certyfikatom IFS Broker jako dowodowi na to, że certyfikowana firma ustanowiła solidne procedury i procesy handlowe. Na całym świecie ponad 2500 firm posiada certyfikaty IFS Broker.

 

Firmy certyfikowane przez IFS korzystają z unikalnego pakietu wsparcia

 

IFS oferuje wytyczne i narzędzia wspierające dostawców w osiągnięciu certyfikacji IFS Broker oraz w dalszym zwiększaniu bezpieczeństwa i jakości zarządzania procesami.

 

Oprogramowanie IFS, auditXpress Neo, wspomaga raportowanie wyników audytu wewnętrznego. Aktualizacja do IFS Broker 3.2 zostanie udostępniona przed rozpoczęciem audytów do nowej wersji.

 

Skąd pobrać IFS Broker wersja 3.2

Nowe wydanie standardu IFS Broker 3.2 dostępne jest bezpłatnie na stronie.

 

Szkolenia ze zmian w IFS Broker v3.2

Wszystkie osoby zainteresowane zmianami w nowej wersji standardu IFS Broker 3.2 zachęcamy do uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez ISOQAR. Podczas szkoleń szczegółowo przedstawione i omówione zostaną wszystkie nowości wprowadzone w najnowszym wydaniu standardu.

Skontaktuj się z nami

„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa.  Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach kontaktowych niezbędnych do realizacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.„

>>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ISOQAR CEE sp. z o.o jako administratora danych osobowych, w celach otrzymywania informacji handlowych i marketingowych wysyłanych na podany adres e-mail na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Więcej informacji w Polityka prywatności

Polityka prywatności

Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych na potrzeby newsletter

W związku z obowiązywaniem od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, str. 1), zwanego dalej „rozporządzeniem RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa, NIP 9512091016, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego  przez Sąd Rejonowy w dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000178492, 

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: iod@isoqar.pl

  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach wysyłki i otrzymywania newslettera.

  4. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia przez Panią/Pana zgody. 

  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające) oraz podmioty publiczne na podstawie odrębnych przepisów prawa. 

  7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 

  8. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  9. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). 

  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wysyłki newslettera.

  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

  12. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego (UK).

Klauzula informacyjna zapytanie ofertowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa, NIP 9512091016, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego  przez Sąd Rejonowy w dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000178492, 

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną:  iod@isoqar.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

•             odpowiedzi na zapytanie ofertowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO

więcej informacji pod linkiem

•             kontaktu w celu przekazania informacji marketingowych i handlowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO

•             w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wspólnicy i pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia współpracy lub do czasu cofnięcia przez Pani/Pana zgody.

7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.

8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu realizacji przedmiotu umowy/ jest konieczne w związku z przepisami szczególnymi ustawy (przetwarzanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym). W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator może zrezygnować z zawarcia umowy.

10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.