Sprawdź, czy Twoja firma powinna wdrożyć system zarządzania ciągłością

Sprawdź, czy Twoja firma powinna wdrożyć system zarządzania ciągłością działania?

Zagadnienie ciągłości działania ma w obecnych czasach bardzo istotne znaczenie. Incydenty związane z bezpieczeństwem są tak rozpowszechnione, że niemożliwe jest zaradzenie im wszystkim, a wcześniej czy później może nastąpić katastrofa, która będzie miała negatywny wpływ na działanie naszej firmy. Aby być przygotowanym na takie sytuacje firmy potrzebują systemu, który zmniejszy szkody i zapewni, że w przypadku katastrofy funkcje krytyczne nadal działają.

 

Chociaż większość organizacji zaczyna dostrzegać znaczenie środków zapobiegawczych, niektórzy nadal obawiają się wdrożenia systemu zarządzania ciągłością działania (BCMS). Jeśli nigdy nie byli poddani cyberatakowi lub innym zakłóceniom, mogą zakładać, że szanse na wystąpienie takiego zdarzenia są niewielkie i myślą, że wdrożenie i certyfikacja systemu ISO 22301 jest niepotrzebnym wydatkiem.

 

Ewentualnie firmy mogą przecenić swoją zdolność do zapobiegania incydentom. Kierownicy często przeznaczają większość swoich zasobów na zapobieganie. Działania zapobiegawcze są z pewnością ważne, ale nikt nie powinien polegać na ich skuteczności w każdym przypadku.

 

System zarządzania ciągłością działania zgodny z ISO 22301 jest zasadniczo formą ubezpieczenia; Poprzez wdrożenie i certyfikację ISO 22301 firma przygotowuje się do scenariusza, który, mamy nadzieję, nigdy nie nastąpi. Firmy zastanawiają się, czy warto zainwestować pieniądze na cel wdrożenia i certyfikacji, ale kiedy katastrofa wystąpi można odetchnąć z ulgą, ponieważ ciągłość działania krytycznych procesów biznesowych zostanie zachowana.

 

Raporty tworzone przez instytucje badawcze na świecie potwierdzają, że w przypadku zdarzenia firmy są w stanie zaoszczędzić naprawdę duże pieniądze. Istnieją również dowody na to, że im dłużej utrzymywany jest system ISO 22301, tym bardziej kompleksowy i skuteczny się staje.

 

Może się wydawać, że system zarządzania ciągłością działania to finansowa czarna dziura, ale pomijany jest fakt, że większe wydatki dają wyższą skuteczność wdrożenia. Dodatkowe wydatki są wynikiem zidentyfikowania nowych obszarów, w których BCMS może pomóc. Na przykład organizacja może rozszerzyć liczbę zagrożeń, które obejmuje jej system, lub dodać procesy w celu usprawnienia działań naprawczych. Oznacza to, że im bardziej system jest wszechstronny, tym bardziej jest on pomocny i tym wyższy jest zwrot z inwestycji w organizacji.

 

Jeśli zapytasz swoich Klientów, czego najbardziej oczekują od Twojej organizacji, niewielu z nich wyraźnie powie, że ciągłości działania, ale większość oceniłaby Twoje zalety, np. gwarantowaną, nieprzerwaną usługę bardzo wysoko.

 

Dzięki wdrożeniu i certyfikacji systemu ISO 22301 możesz zmierzyć się z tymi oczekiwaniami i pokazać Klientom, że Twoja organizacja może nadal działać w obliczu poważnych zakłóceń.

 

Certyfikacja zgodnie z normą ISO 22301 udowadnia, że ​wdrożony system jest skuteczny, zapewnia przewagę nad konkurencją i pomaga w przestrzeganiu ogólnego unijnego rozporządzenia o ochronie danych (GDPR) i innych przepisów.

 

Zadzwoń pod numer 22 6497664 lub napisz maila isoqar@isoqar.pl aby dowiedzieć się, w jaki sposób można wdrożyć i certyfikować system zarządzania ciągłością działania zgodny z ISO 22301.

Skontaktuj się z nami

„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa.  Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach kontaktowych niezbędnych do realizacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.„

>>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ISOQAR CEE sp. z o.o jako administratora danych osobowych, w celach otrzymywania informacji handlowych i marketingowych wysyłanych na podany adres e-mail na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Więcej informacji w Polityka prywatności

Polityka prywatności

Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych na potrzeby newsletter

W związku z obowiązywaniem od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, str. 1), zwanego dalej „rozporządzeniem RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa, NIP 9512091016, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego  przez Sąd Rejonowy w dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000178492, 

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: iod@isoqar.pl

  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach wysyłki i otrzymywania newslettera.

  4. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia przez Panią/Pana zgody. 

  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające) oraz podmioty publiczne na podstawie odrębnych przepisów prawa. 

  7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 

  8. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  9. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). 

  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wysyłki newslettera.

  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

  12. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego (UK).

Klauzula informacyjna zapytanie ofertowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ISOQAR CEE sp. z o.o  z siedzibą w Warszawie,  adres: ul.   Wąwozowa 11,  02-796 Warszawa, NIP 9512091016, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego  przez Sąd Rejonowy w dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000178492, 

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną:  iod@isoqar.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

•             odpowiedzi na zapytanie ofertowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO

więcej informacji pod linkiem

•             kontaktu w celu przekazania informacji marketingowych i handlowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO

•             w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wspólnicy i pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia współpracy lub do czasu cofnięcia przez Pani/Pana zgody.

7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.

8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu realizacji przedmiotu umowy/ jest konieczne w związku z przepisami szczególnymi ustawy (przetwarzanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym). W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator może zrezygnować z zawarcia umowy.

10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.