Wszystkie organizacje posiadające certyfikowany systemem zarządzania jakością według AS 9100, AS 9110 i AS 9120 mają czas do 1 lipca 2012 roku aby dokonać auditu na zgodność z nową wersją odpowiedniej normy.
Jest to termin do, którego certyfikacja będzie przebiegała normalnym trybem.
Komitet Wykonawczy IAQG zdecydował, że:
- Certyfikowane organizacje, które nie przeprowadziły auditu upgrade na zgodność z odpowiednią normą AS 9100 Rev. C, AS 9110 Rev. A i AS 9120 Rev. A przed 1 lipca 2012 roku będą miały zawieszone certyfikaty. Status zawieszenia będzie trwał do zakończenia auditu upgrade lub do momentu wycofania certyfikatu.
- Audity upgrade na zgodność z normą AS 9100 Rev. C, AS 9110 Rev. A i AS 9120 Rev. A będą dozwolone wyłącznie do 1 stycznia 2013 roku. Jeśli organizacja nie przeprowadzi takiego auditu przed 1 stycznia 2013 roku to wówczas certyfikat zostanie wycofany z OASIS. Wycofanie certyfikatu wiąże się koniecznością przystąpienia do nowego auditu certyfikującego.